14 Nisan 2009 Salı

BENİM HİKAYEM PROJESİNE SON DAKİKA GOLÜ

Geçtiğimiz hafta bahsettiğmiz gibi, Şehit Öğretmenler İlköğretim Okulu ile görüşüp kendilerinden projenin gerçekleşmesi adına onay almıştık. hatta okulun müdür yardımcısı milli eğitimden izin alıp getirelim dediğimizde bize gerek olmadığını ve kendi okulumuzdan bir yazı getirmemizin yeterli olacağını söylemişti. bizde yazıyı laden hocamız sayesinde hazırladık, öykümüz hazır, herşeyimiz hazır bir halde salı günü yani bugün gidip projemizin ilk aşamasını gerçekleştirecektik. Fakat, dün yani pazartesi günü,ben Ece , salı günü projemize başlamayı planladığımızı ve yazıyı da getireceğimizi söylemek üzere okula gittim. Aslında gitmeyedebilirdim çünkü herşey planlanmış ve hazırdı ama iyikide gitmişim yoksa tüm grup arkadaşlarımız orada kalırdık. öncelikle müdür beyin yanına gitmemi söylediler, kendisiyle görüşürken ertesi günü başlamayı planlıyoruz, yazı vs vsvs anlatırken müdür bey, "ben istemiyorum, önce kağıdı getirin gibi sert ve olumsuz bir tavırla yaklaşınca bende getireceğimizi ve uzun zamanlarını almayacağımızı ayrıcada bizim iki hafta öncesinden zaten müdür yardımcısıylada görüşüp uzlaştığımızı söylememe rağmen olumsuz ve sinirli tavrını bozmadı. ardından ise bana burası gerçekten komik ve birokadar sinir bozucu" burada benim sözüm geçer, burada kuralları ben koyarım" gibi laflar sarfedince, odadan çıkmak durumunda kaldım. tüm bu olan bitenden sonra ise bizimle görüşüp onay verdiklerini söyleyen müdür yardımcısı ise" napalım müdür ne derse o olur" dedi.

ben şok halinde okuldan çıktım. ve şunuda öğrendik ki, Türkiyede kimsenin ipiyle kuyuya inme:)))

Şuan okul arama tarama ekibimiz çalışıyor. arkadaşımız Tüğçenin halası vasıtasıyla bir okulla görüşmekteyiz. süreç böyle ilerleyememekte şuan. aman arkadaşlar dikkat diyorum sizede...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder